Pracovní štáb povodňové komise

<< Klikněte pro zobrazení obsahu >>

[Úvodní stránka]  Organizační část > Činnost povodňové komise >

Pracovní štáb povodňové komise

K operativnímu plnění úkolů může povodňová komise města Železný Brod po dohodě s příslušnými orgány a organizacemi zřídit svůj pracovní štáb.

Vedoucím pracovního štábu je tajemník komise. Členy pracovního štábu jmenuje předseda komise.

Pracovní štáb povodňové komise je operativní a výkonnou složkou komise. Při své činnosti zejména:

soustřeďuje zprávy o povodňové situaci, posuzuje a vyhodnocuje její vývoj a připravuje souhrnné informace pro jednání povodňové komise,

vyžaduje průběžné zprávy od správců vodních toků a majitelů ohrožených nemovitostí,

připravuje a předkládá povodňové komisi návrhy potřebných opatření v celém rozsahu její působnosti,

zajišťuje a kontroluje provedení přijatých opatření a podle pokynů povodňové komise provádí jejich koordinaci,

zabezpečuje další činnosti, k nimž je povodňovou komisí pověřen,
 

K plnění výše uvedených úkolů bude povodňová komise používat při ochraně před povodněmi zejména těchto složek:

vlastní povodňovou komisi, případně její pracovní štáb,

Odbor životního prostředí Městského úřadu Železný Brod,

Odbor vnitřních věcí Městského úřadu Železný Brod,

Odbor dopravy Městského úřadu Železný Brod,

HZS Libereckého kraje,

vlastní (eventuálně nasmlouvané) technické prostředky města,

další instituce ve smyslu příslušných právních předpisů.

 

Soubor: c_pk_stab.htm


Organizační část > Činnost povodňové komise > Pracovní štáb povodňové komise

   | tisk | nahoru |

stránka aktualizována: 18.03.2019, publikována: 15.10.2020