Činnost a jednání povodňové komise

<< Klikněte pro zobrazení obsahu >>

[Úvodní stránka]  Organizační část >

Činnost a jednání povodňové komise

Činnost a způsob jednání komise jsou dány zákonem č. 254/2001 Sb., o vodách a vnitřními předpisy Městského úřadu Dubá.

Povodňovou komisi města zřizuje a členy povodňové komise jmenuje starosta města (rada není ustanovena). Funkci předsedy PK vykonává ze zákona starosta města. Povodňová komise je složena ze zástupců města (městského úřadu a organizací ve městě, které jsou způsobilé k provádění opatření, popřípadě pomoci při ochraně před povodněmi).

Sídlem povodňové komise je Městský úřad Dubá. Poloha úřadu zabezpečuje bezproblémový provoz i v době povodně. V případě potřeby lze ale jednání komise svolat i na jiné místo.

 

hmtoggle_arrow1Dubá

 

 

Zasedání povodňové komise města svolává její předseda (případně jeho zástupce).

V době povodně:

na základě vlastního vyhodnocení povodňové situace a jejího možného vývoje,

na základě doporučení pracovníků Městského úřadu Dubá,

na žádost předsedy povodňové komise sousední obce,

na žádost podniku Povodí Ohře, státní podnik, nebo Městského úřadu Česká Lípa.
 

Mimo povodeň:

k projednání organizačních a jiných závažných otázek zabezpečení ochrany před povodněmi jako je např.:

stav povodňového plánu správního území města,

organizační a technická připravenost, včetně spojení,

podněty k realizaci potřebných opatření v zájmu ochrany před povodněmi,

vyhodnocení činnosti v uplynulém období,

medializace povodňové problematiky, informování občanů.
 

Členové komise jsou při dosažení 1. SPA povinni oznamovat svou dosažitelnost.

Hrozí-li nebezpečí z prodlení, může předseda povodňové komise učinit neodkladná opatření bez svolané povodňové komise.


Organizační část > Činnost a jednání povodňové komise

   | tisk | nahoru |

stránka c_pk_cinnost.htm aktualizována: 09.08.2024, publikována: 17.10.2024